Samsung galaxy note 5 konuşurken kapanıyor



Screenshot_3Bir sürü para verip telefon alıyoruz hayır birde ayrıca para domalıp garantisi güvenilir yerden (!) olsun hesabı diyoruz ama düdüklenmeye devam ediyoruz.

2500 liralık bir telefon konuşurken ne diye kapanır? İşte bu Coca Cola’nın sırrı gibi bir şey.Kimsenin bir bok bildiği yok.

Şu forum sitelerinde bir bok bilmeyip de ahmakça paylaşımda bulunan embesil takımı var ya, işte beni telefonumun konuşurken kapanması değilde bu salakları atıp tutması sinirlendiriyor. Bu angutların yazdığı yazıları okurken sırtım terliyor.

Efenim, elimde Samsung galaxy note 5 var.Telefon tasarım hız vs. gibi özelliklerde harika ama gel gelelim biriyle konuşurken pat diye ses gidiyor ve karşımda konuşan insanın yüzüne telefon kapanıyor.Ulan şimdi yanlış anlayacak hesabı aynı kişiyi anında bir daha arıyoruz ve yahu kardeş telefon birden kapandı kusura bakma diye bin dereden su getiriyoruz. 2500 lira verip rezil olmak böyle bir şey olsa gerek.

Ee servis denilen şey ne boka yarıyor peki ? Bilmem, ne boka yarıyor ?

Dangul dungul adamları koymuşlar oraya, tek yaptıkları telefona format atıp geri iade Screenshot_4etmek.İşte garantisi güvenilir yerden olsun denilen olay bu, başkada bir boka yaradığını ne gördüm ne rastladım nede şahit oldum.İyi de kardeş, onu ben zaten yaptım, yani sistemi belki 10 defa yeniden kurdum ama kapanma sorunu hallolmadı ? Napcaz ??? Üstelik ben sana telefonu teslim ederken telefona format attım da dedim ee daha ne halt etmeye format atılmış telefona tekrar format atıp bana sanki bir şey yapmış gibi geri iade ediyorsun.Sorunu çözdün mü, çözmedin….O zaman ne diye utanmadan  10 liralık telefonun üzerinde garanti parasını da ekleyip neredeyse telefonun kendi değeri kadar olan parayı bizden alıyorsunuz ve böylelikle 10 liralık telefonu 30 liraya satıyorsunuz ??? Hayır benim anlamadığım bu devlet ne iş yapar kardeşim ??????????????????????????????? Ben mi mücadele edecem lan bu vampirlerle ? Ulan arkadaş, adam et diye eşek satar biz buradan ötüp dururuz, koca Sağlık Bakanlığı sahte zeytinyağı isimlerini açıklar adamın si…inde bile değil; markette aynı yağı satmaya devam eder.

Neyse…

Şu an okuduğunuz yazının başlığını Google’da gören ziyaretçilerim bu siteye sorunu çözerim ümidiyle girdiler ama sorunu çözmek yerine benim öfke dolu yazımı okudular bu bakımdan bana sıkı bir küfür sallamak isteyebilirler 🙂 Bu çözüm değil ayrıca sakin olalım 🙂 Samsung galaxy note 5 konuşurken kapanma sorunuyla ilgili bir şey bilen varsa (bilen diyorum rüyasında gören değil) burada paylaşırsa emin olun çok insan bundan faydalanmış olacak.

Not 1: Sorunları karıştırmayınız: Benim telefonum konuşurken kapanıyor yani telefon komple kapanmıyor; konuşma esnasında bir anda karşımda ki kişiyle irtibatı kesiyorum.Telefonun komple kapanması ayrı bir şey, konuşurken karşındaki kişiyle konuşmanın kesilmesi ayrı bir şey.

Not 2: Sim kart oynama yapabilir, ben sim kart yuvasını açarak sim kartı yerleştirdiğiniz aparat ile sim kartı telefona takılmasını engellemeyecek şekilde bantladım dolayısıyla sim kart ve sim kartı tutan yuva bir bütün gibi oldu. (Daha önce İphone kullanıyordum ondada telefonum açıkken bana kimse ulaşılamıyordu meğersem sorun sim kartın yuvasına tam oturmamasıymış.)

Not 3: Kimileri konuşurken kapanma sorununu 3G’ye bağlamış. E napacaz 3G’yi mi kullanmayacağız ya da birini aradığımızda deli gibi evvela 3G’ yi mi kapatacağız ? Bence bu saçma ama olabilir de.

Not 4: Önemli bir ayrıntıda, konuşurken kapanma sorunu şu ana kadar ben birini ararken oldu birisi beni ararken olmadı.Yani ben birini arıyorum, konuşmanın ortasında lap diye ses gidiyor ama birisi beni aradığında böyle bir şey olmuyor.

Not 5: Bu sorun devamlı suretle olmuyor, ara ara sinir bozucu bir şekilde devam ediyor.



1 yorum

  1. Ayni sorunu bende yasiyorum format aticaktim guncellemelerden sonra bu sekilde oldu format atanlarinda ayni durim devam ettigi icin atmadin yedeklemeyi goze alamadim kesilmis sim kartlarla ilgili bir sorun olabilir

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*